nizaen:

 (¬‿¬) 

nizaen:

 (¬‿¬) 


"And then eventually I joined the Wreckers. And for a time—and in hindsight it seems such a short time — I had everything I wanted…”

"And then eventually I joined the Wreckers. And for a time—and in hindsight it seems such a short time — I had everything I wanted…”

hicstreme:

pinklikeme:

babygoatsandfriends:

Koalas having an argument.

THEY SOUND LIKE HORNS HONKING……..

This is the weirdest shit I have ever seen

snoots-and-boops:

i swear I’m not a model

sirkai:

Ratchet’s face as he’s about to describe all of the horrible things that could happen to a human upon being groundbridged into a moving vehicle.

sharwnthla:

sigsauer-ist:

that last fucking picture

Yeah that last one! LMAO

blueflame91:

the-salt-in-our-carbs:

the-fury-of-a-time-lord:

micdotcom:

Trailer: Tim Burton’s next movie looks surprisingly … normal. Well, almost.
Follow micdotcom

ok but i didn’t know the true story behind this until just now
GUYS THIS LADY’S HUSBAND TOOK CREDIT FOR HER ARTWORK AND SHE STRAIGHT UP TOOK HIM TO COURT OVER ITTHEY HAD A FUCKING PAINT-OFF IN THE GODDAMN COURT ROOM WHICH SHE WON BECAUSE HE MADE EXCUSES FOR WHY HE COULDN’T DO ITTHE POWERPUFF GIRLS ARE INSPIRED BY THIS WOMAN’S ARTWORK
sorry i’m just really REALLY fascinated by this story

wait this movie looks amazing tho

I kind of wanna see this movie

blueflame91:

the-salt-in-our-carbs:

the-fury-of-a-time-lord:

micdotcom:

Trailer: Tim Burton’s next movie looks surprisingly … normal. Well, almost.

Follow micdotcom

ok but i didn’t know the true story behind this until just now

GUYS THIS LADY’S HUSBAND TOOK CREDIT FOR HER ARTWORK AND SHE STRAIGHT UP TOOK HIM TO COURT OVER IT

THEY HAD A FUCKING PAINT-OFF IN THE GODDAMN COURT ROOM WHICH SHE WON BECAUSE HE MADE EXCUSES FOR WHY HE COULDN’T DO IT

THE POWERPUFF GIRLS ARE INSPIRED BY THIS WOMAN’S ARTWORK

sorry i’m just really REALLY fascinated by this story

wait this movie looks amazing tho

I kind of wanna see this movie

newcrystalcitysteel:

thecolorchartreuse:

thatsanita:

So that’s what it’s used for

eating breakfast on the go

car seat

newcrystalcitysteel:

thecolorchartreuse:

thatsanita:

So that’s what it’s used for

eating breakfast on the go

car seat